Företagsanalys & Kärnvärden
Vi börjar med en djupgående företagsanalys. Vi måste förstå er affär, era produkter, era marginaler och er kapacitet. Vad är er unika värdegrund och tonalitet? Målet är en komplett helhetsbild innan vi bygger strategin.

Vår beprövade process
Vi bygger publik, lär av data och fokuserar resurserna där de ger bäst effekt. Vi kartlägger kundresan, börjar brett och blir sedan specifika för att konvertera de mest intresserade.
Vår beprövade metod – hur man gör en marknadsplan
Vi brukar använda oss av en metafor där vi föreställer oss att vi anordnar en konsert i globen för tusentals människor. Efter konserten gör vi en enkätundersökning för att se vad besökarna tyckte om konserten. Vi märker att personerna som satt på rad sju tyckte om konserten mer än de som satt på övriga raderna, så vi väljer att fokusera på just de personerna när vi annonserar för liknande konserter.
Metaforen bör förstås tas med en nypa salt, men det den förklarar hur vi börjar med bred distribution för att bygga olika kluster av data. När vi ser vilka målgrupper och vilket budskap som fungerar växlar vi till mer finjusterade annonser med rätt fördelning av era ekonomiska resurser. Tålamod här leder till billigare och mer lönsam annonsering på sikt.
Alltid full insyn
Vi stöter ofta på kunder som blivit inlåsta av tidigare byråer med dolda konton och otydliga rapporter. Så jobbar inte vi. Allt vi gör är spårbart och sker i era egna miljöer.
Från dag ett. Vi hjälper er att sätta upp era annonskonton om de saknas, men ni är alltid huvudägare. Vi sköter jobbet på era konton, men ni har hela tiden full insyn.
All data, alla pixlar, alla målgrupper och all kampanjhistorik tillhör er. Om ni väljer att avsluta samarbetet tar ni med er allt. Ingen inlåsning – någonsin.
De flesta av våra kunder loggar sällan in. Men möjligheten att när som helst se exakt vad vi gör och hur resultaten utvecklas ger en grundläggande trygghet.